ICT- ja Digivaliokunta

Toimii ict-alan yritysten ja vaikuttamisen edistäjänä, vaikuttaa osaltaan alueella alan yleiseen kehittymiseen, työvoiman ammatillisen osaamisen kehittämiseen ja yhteistyön edistämiseen oppilaitosten ja liike-elämän välillä. Edistää alan tunnettuutta ja vetovoimaa nuorten suuntaan sekä pyrkii tuomaan esille alan tarjoamia mahdollisuuksia alueen liike-elämälle. Lisää yritysten tietoisuutta sähköisen liiketoiminnan palveluista, levittää hyviä käytänteitä ja tukee pk-yritysten digitalisaatiojohtamisessa kun liiketoimintamallit muuttuvat digipalveluiden 24/7 saatavuuden ajattomuudessa.

Mikäli ICT- ja Digivaliokunnan toiminta kiinnostaa tai olet kiinnostunut puheenvuorosta ryhmälle, olethan yhteydessä marja.heinimaki(at)rihykauppakamari.fi.

MUKANA VAIKUTTAMASSA Vuosi 2024

• Salo Esa, Sales Director, Telia Finland Oyj

Ohjausryhmä

• Helminen Pasi, asiakkuuspäällikkö, Lounea Oy