Isännäksi HHJ-kurssille?

Hyväksytty Hallituksen Jäsen -kurssi sopii kaikille hallitustyötä jo tekeville tai sitä harkitseville henkilöille.

HHJ-koulutuskokonaisuus on erinomainen tilaisuus kehittää yrityksen liiketoimintaosaamista ja kasvua hallitustyön kautta. HHJ-kurssit ovat myös erinomainen paikka rakentaa verkostoja. Tiesitkö, että yrityksesi voi hyödyntää HHJ-kurssia myös alueellisen – ja miksei valtakunnallisenkin – näkyvyyden kanavana?

Kurssin isäntäyritys huolehtii kurssin tila- ja tarjoilukustannuksista. Vastineeksi yritys saa logo-paikan kaikkiin kurssin materiaaleihin (kotisivu, esitteet, some jne.) sekä puheenvuoron kurssin päätösjaksolla. Isäntäyritys saa myös ilmoittaa kurssille yhden osallistujan maksutta.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä koulutuspäällikkö Lilla Jokiseen, niin sovitaan kurssi-isännyydestä.

email: lilla.jokinen@rihykauppakamari.fi gsm. +358 40 1979 823

Kurssi-isännän paikkoja voi varata seuraaville kursseille:

HHJ-kurssi 5.10. – 2.11.2021

HHJ-puheenjohtajakurssi 23. – 24.11.2021

HHJ-kurssi 9.3. – 6.4.2022

#HHJ #hallitustyö #koulutus #rihykauppakamari #kauppakamarikouluttaa #hallituksenjäsen