Juha Eirolle hopeinen elämäntyömerkki

​​​​​​​Juha Eirolle myönnettiin hopeinen elämäntyömerkki, jonka perusteena on vähintään 20 vuoden työ elinkeinoelämässä.

​​​​​​​​​​​​​​Juha Eiro toimi 1997 perustetun perheyhtiö Riihimäen Ritema Oy:n omistajana ja toimitusjohtajana. Yritys myyntiin teollisuusyrityskonserni Laiholle vuoden vaihteessa.

Erja Eiro kuvaa miestään sanoin: Juha on rohkea, riskinsietokykyinen, luova, ongelmanratkaisukykyinen ja uskaltaa uskoa ihmisiin. Hän näkee mahdollisuuksia siellä, missä muut vain haasteita. Tuttu lause Juhalle on ”ei tätä kukaan ole ennen tehnyt, keksitään jotain”.

Perheyrittäjyys jatkuu Eiro Works Oy:n kautta. Se onkin jo ihan uusi tarina. Yrityksessä on mukana koko perhe, joten kasvamassa on kolmannen polven yrittäjiä.

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari onnittelee Juha Eiroa ansiokkaasta elämäntyöstä ja urasta yrittäjänä.