Kauppakamareiden jäsenet saavat alennusta Growth LOOP -kasvutapahtuman lipuista

Kasvutapahtuma Growth LOOP kerää yhteen Hämeenlinnaan 700 kasvuhakuisten yritysten tulosvastuullista päättäjää ja liiketoiminnan vaikuttajaa. Tule vahvistamaan osaamistasi, verkostoitumaan päättäjien kanssa ja rakentamaan uutta kasvua.

Missä ja milloin: torstaina 6.6.2024 Hämeenlinnassa Verkatehtaalla

Tarjoilemme kasvun tueksi kovan kattauksen näkijöitä ja tekijöitä. Inspiraatiota, rahapuhetta ja konkretiaa. Juuri sellaista, mistä yrittäjät pitävät.

Viime kesänä saimme kasaan 500 tulosvastuullisen päättäjän joukon. Kun riittävän moni alkaa nähdä nykytilanteessa enemmän mahdollisuuksia uhkien sijasta, alkaa tapahtua. Syntyy kasvua. Tekemällä.

Liput tapahtumaan myydään nyt! Hyödynnä Kauppakamarin jäsenetuhinta, saat kaikista lipputyypeistä etua 30 € arvonlisäverottomana koodilla GLKAUPPAKAMARI.

Lue lisää www.growthloop.fi