Kauppakamari ja HR Legal Services Oy solmivat yhteistyösopimuksen!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari ja HR Legal Services Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Hr Legal Services Oy aloittaa HRA Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutukset lisenssisopimuksella vuonna 2024. Sopimuksella myönnetään HR Legal Services Oy:lle käyttöoikeus Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija (HRA) –tavaramerkkiin ja koulutuskokonaisuuteen.

Yhteistyösopimus HR Legal Services Oy:n kanssa on ensimmäinen Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin tekemä HRA-koulutuksen lisenssisopimus.

HRA Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on ensimmäinen rekrytointikoulutus Suomessa, jossa koulutuksen suoritettuaan voi osaamisen todentaa tutkinnolla. Tutkinnon hyväksytysti suorittanut on oikeutettu käyttämään HRA-nimikettä.

Koulutus on Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin ja sen yhteistyöverkoston luoma koulutuskokonaisuus. Koulutuksen pohjalla on SFS:n rekrytoinnin standardi, kivijalkana toimivat rekrytoinnin eettiset periaatteet sekä hyvät rekrytointitavat että rekrytointiin liittyvä juridiikka.

HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on viisi viikkoa kestävä opintokokonaisuus. Se lähestyy aihetta käytännönläheistä ja käytänteitä käydään läpi esimerkkien avulla. ​Koulutukseen sisältyy luentoja, omatoimista opiskelua sekä etä- ja ryhmätyöskentelyä. Koulutuksen moduulit ovat rekrytoinnin yleiset periaatteet ja prosessi, rekrytoinnin juridiikka sekä analysointi ja päätöksenteko.

HRA, Hyväksytty Rekrytoinnin Asiantuntija -koulutus on kohdennettu rekrytointia tekeville ja työnsä ohella niihin osallistuville.

Lisätiedot:

• Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari, Marja Heinimäki, toimitusjohtaja, 040 5478 563

• HR Legal Services Oy, Nina Meincke, toimitusjohtaja, 040 559 9140