Kutsu: Kauppakamarien talouskatsauksen ja talouskyselyn maksuton julkaisutilaisuus

Tervetuloa kauppakamarien talouskatsauksen ja suhdannekyselyn julkaisutilaisuuteen
keskiviikkona 9.10.2024 klo 9.00 - 10.00. Verkkotapahtuma on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.

Keskuskauppakamarin pääekonomistin Jukka Appelqvistin koostama talouskatsaus kertoo talouden suhdannetilanteesta. Mitkä ovat tunnelmat eri toimialoilla, miten yritykset arvioivat kannattavuutensa kehittyvän ja miten yritykset investoivat.

Katsaus on koostettu kauppakamarien jäsenyrityksille toteutetun talouskyselyn pohjalta. Kyselyyn vastasi lähes 1460 kauppakamarien jäsenyritystä eri toimialoilta ja eri puolelta Suomea.

Tapahtujan toisena puhujana on Teknologiateollisuus ry:n pääekonomisti Petteri Rautaporras.

Ohjelma:

9.00-9.05 Tilaisuuden avaus
varatoimitusjohtaja Johanna Sipola, Keskuskauppakamari

9.05-9.30 Katsaus talouteen ja suhdanteisiin
pääekonomisti Jukka Appelqvist, Keskuskauppakamari

9.30-9.45 Teknologiateollisuus ry:n pääekonomistin Petteri Rautaportaan puheenvuoro

9.45-10.00 Kysymykset ja keskustelua

Tervetuloa!