Kauppakamarimme rekrytoi työntekijän toimialueena koulutukset

​​​​​​​Pienessä kauppakamarissamme työ on monipuolista ja hyvin itsenäistä. Työympäristö on rento ja yhteishenki hyvä.

Koulutuskoordinaattorin työ on vaihtelevaa, päätehtävä on koulutusten ja kouluttajien koordinointi, koulutuksiin liittyvä markkinointi yhdessä markkinointiassistentin kanssa. Meillä tärkeää on jättää osallistujillemme onnistunut koulutuskokemus. Osallistut myös muihin toimiston tehtäviin.

Elämme ja hengitämme yhteyksistä jäsenistöömme sekä yhteistyökumppaneihimme. Tätä työtä tehdään persoonalla, lähestyttävyys ja vuorovaikutustaidot ovat merkittäviä ominaisuuksia. Teemme sujuvasti yhteistyötä, joten arvostamme halua tukea muita. Toimintamme on ajoittain hektistä, joten tarvitset kykyä sietää keskeneräisiä tehtäviä, ja taitoa pitää useita asioita hallussasi samanaikaisesti.

Arvostamme, mikäli sinulla on ajantasalla olevat it-taidot sekä kirjallisen ja suullisen viestinnän taitoja, sekä kykenet kommunikoimaan avustavasti englannin kielellä.

Työ on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Lähetä CV:si palkkatoivomuksineen osoitteeseen marja.heinimaki@rihykauppakamari.fi. Käsittelemme hakemuksia jo haun aikana, haluamme täyttää tehtävän mahdollisimman pian.

Hakuaika päättyy 30.5.2022. Lisätietoja saat Marjalta 040 547 8563.