Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin syyskokous ja finassilounas

Sääntömääräinen syyskokouksemme järjestettiin tänään aamupäivällä Hotelli Sveitsissä. Kokouksen jälkeen oli vuorossa Finanssilounas, jossa oli esiintymässä Finnveralta aluejohtaja Anna Karppinen ja rahoituspäälikkö Jari Mehto.

Jari Mehto

Anna Karppinen

Kokouksessa jaettiin yritysten energiatehokkuuspalkinto. Palkinnon sai Reka Kaapeli Oy, heiltä palkinnon vastaanotti henkilöstö, laatu ja ympäristö johtaja Jari Haapala. Palkintoa luovuttamassa oli Hyvinkään kaupunginjohtaja Johanna Luukkonen, kaupunginhallituksen puheenjohtajan Pentti Puhakka, varapuheenjohtaja Anne Rantalainen Hyvinkään yrittäjistä, ja toimitusjohtaja Marja Heinimäki Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarilta.
Päivän päättyi laatu- ja turvallisuuspäällikkö Kari Ingalsuon esitykseen Reka Kaapeli Oy:n vastuullisuudesta ja energiatehokkuudesta.

Kiitos kaikille osallistujille ja esiintyjille etänä ja läsnä!

Takana vasemmalta oikealle: Johanna Luukkonen, Anne Rantalainen, Pentti Puhakka, Marja Heinimäki

Edessä:

Kari Ingalsuo, Jari Haapala