#Kesäduuni22 - avoimia työpaikkoja

Nuoren työntekijän palkkaaminen on yhteiskunnallisesti merkittävä teko. Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari on heittänyt julkisen haasteen alueemme yrityksille ja yrittäjäjärjestöille, kunnille ja julkisoimisteisille yhtiöille; auta nuoria kohti tulevaisuuden uria, palkkaa nuori kesäduuniin 2022. Kokoamme kotisivuillemme tietoa avoimista työpaikoista.

Kauppakamari mukana haasteessa!

Myös kauppakamari haluaa tukea nuorten työllistymistä ja tarjoaa jollekin Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin alueella työnantajana toimivalle yhdistykselle tuen nuoren työllistämiseksi. Maksamme yhdistykselle nuoren palkan kahdeksi viikoksi.

Yhdistys vastaa itse kesätyöntekijän valintaprosessista, tehtävään perehdytyksestä ja työnohjauksesta, sekä käytännön palkanmaksusta että työnantajavelvoitteista.

Yhdistysten hakemukset voidaan osoittaa sähköpostitse osoitteeseen kauppakamari@rihykauppakamari.fi. Aihekenttään teksti #Kesäduuni22/Yhdistys. Hakuaika päättyy 31.3.2022.

Avoimia työpaikkoja