Koulutusyhteistyösopimus Helsingin Kamari Oy:n kanssa

Olemme tehneet yhteistyösopimuksen Helsingin Kamari Oy:n kanssa laajentaaksemme koulutustarjontaa.
Sopimuksella sovitaan markkinointi yhteistyöstä koskien Helsingin Kamari Oy:n koulutus ja kustannustuotteita. Sopimus ei kuitenkaan rajoita Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin mahdollisuutta tehdä yhteistyötä muiden palvelutarjoajien kanssa.

Yhteistyön myötä pystymme laajentamaan ja monipuolistamaan koulutustarjontaa. Uskomme, että yhdessä Helsingin Kamari Oy:n kaltaisen kumppanin kanssa pystymme entistä paremmin vastaamaan jäsenistömme ja talousalueen koulutustarpeisiin.

"Yhdessä tekeminen on yksi kauppakamarimme toimintaperiaatteista. Yhteistyö Helsingin Kamarin Oy:n kanssa tukee strategiaamme myös tältä osin", kertoo Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin toimitusjohtaja Marja Heinimäki.