Mentorointia kantahämäläisten yritysten kansainvälistymiseen ja kasvuun!

Kantahämäläisten yritysten on nyt mahdollista hakeutua mukaan kansainvälistymisen yritysmentorointiin. Tarjolla on 1-2 päivää maksutonta yrityskohtaista mentorointia kansainvälisille markkinoille menemiseen tai markkinoiden laajentamiseen.

Mentoreina toimivat kokeneet kansainvälisissä tehtävissä ansioituneet suomalaiset yritysjohtajat, nestorit, NestorPartners Oy:stä.

Valitsemme ohjelmaan enintään 10 kantahämäläistä yritystä. Varmista paikkasi nyt!

Mentorointiohjelma toteutetaan kevään 2022 aikana ja se alkaa yhteisellä aloitusseminaarilla maaliskuussa 2022 ja jatkuu 1–2 yrityskohtaisella mentorointipäivällä, joissa paneudutaan yhden tai useamman Nestori-mentorin asiantuntijuudella erikseen kunkin yrityksen kansainvälistymiseen ja kasvuun liittyviin kysymyksiin. Kaikki mentoroinnin yhteydessä käsiteltävät asiat ovat luottamuksellisia.

Valitsemme ilmoittautuneista yrityksistä mukaan sellaiset, joilla on vahvaa tahtotilaa, kykyä ja kiinnostusta hakea kasvua kansainvälisiltä markkinoilta. Ja jos yrityksellä on ohjelman jälkeen edelleen tarve jatkaa kansainvälistymisen kehittämistä, yritys voi jatkaa Nestori-yhteistyötä omakustanteisesti tai se voidaan ohjata muihin parhaiten sopiviin yrityskehittämisen palvelupolkuihin.

Kiinnostuitko? Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 25.2.2022. Ilmoittautuminen ja lisätiedot: Krista Taipale, Hämeen liitto, Häme Goes Global, krista.taipale@hame.fi, +32 498 126 000

Mentorointiohjelman järjestävät ja tarjoavat Hämeen liiton Häme Goes Global -hankkeen kanssa yhteistyössä Hämeen Yrittäjät, Linnan Kehitys Oy, Forssan Yrityskehitys Oy, YritysVoimala Oy ja Yritystalo Veturi.

Nestor Partners ry on kokeneiden yritysjohtajien yhteisö, jonka jäsenet toimivat elinkeinoelämän ja yhteiskunnan tehtävissä, hallituksen jäseninä, liiketoiminnan asiantuntijoina ja johdon mentoreina. Nestoreilla on monipuolinen ja laaja kokemus kansainvälisistä hankkeista eri aloilla. He ovat hoitaneet asiantuntija- ja neuvonantajatehtäviä useissa vienti- ja tuontihankkeissa EU-maissa, Venäjällä, Itä-Euroopassa, USA:ssa, Lähi-idässä, Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa.