Oletko sinä kauppakamarimme uusi Jr Advisor?

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin hallituksen tehtävä on valvoa ja johtaa organisaation toimintaa niin lyhyellä kuin pitkällä perspektiivillä. Hallituksessamme on laaja edustus jäsenistöstämme ja hallitusjäseniemme osaaminen on laajaa. Hallitusjäsenyys on myös oman osaamisen kehittämistä. Hallituksessa vaikuttaminen on näköalapaikka alueen elinkeinoelämään ja mahdollisuus luoda uusia verkostoja.

Vuoden 2021 Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin toiminnan kärjet ovat:

• koulutuskysymyksiin vaikuttaminen
  • osaavan työvoiman saatavuus
  • verotukseen vaikuttaminen
  • yritysten näkemysten esiin nostaminen julkisuudessa

Oletko sinä kauppakamarimme uusi Jr Advisor?

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin hallituksessa pääset nostamaan esille merkittäviä asioita, ottamaan osaa keskusteluun ja vaikuttamaan talousalueemme yritysten toimintaedellytysten kehittymiseen.

Etsimme energistä asiantuntijaa, joka haluaa rikastuttaa omalla osaamisellaan hallitustyötämme. Vaikuttaminen hallituksessa edellyttää osaamista nostaa esiin uusia näkökulmia ja rohkeutta tuoda esiin omia ajatuksia.

Hallituksessa vaikuttaminen on tasapainoilua ja edellyttää hyvää pelisilmää. Työskentelyssä tarvitaan rohkeutta haastaa kauppakamariamme kohti toimintaa, joka tuottaa jäsenistöllemme erinomaisia palveluja ja lisäarvoa. Hallitus on ääni, jolla on taito toimia kumpaankin suuntaan, niin operatiiviseen toimintaan kuin jäsenistöllemme.

Odotamme sinulta:

• halua vaikuttaa
  • kykyä ottaa kantaa
  • uskallusta tuoda omat ajatukset julki
  • mahdollisuutta osallistua
  • halua jakaa osaamista yhteiseen tekemiseen

Mikäli kiinnostuit mahdollisuudesta olla edelleen kehittämässä hienon kauppakamarimme toimintaa, laita meili osoitteeseen marja.heinimaki@rihykauppakamari.fi maaliskuun 14 päivä mennessä ja kerro, miksi juuri sinä olisit potentiaalinen kauppakamarimme Jr Advisor. Arvostan erityisesti esimiehesi palautetta sinusta mahdollisena hallitusjäsenenä.

Hallituksessamme sinulla on vahva puheoikeus, mutta osaltasi et ole hallitusvastuussa. Tehtävä on vuoden mittainen, yhden vuoden optiolla.

Vaikutetaan yhdessä!