Osallistu turvallisesti tilaisuuksiimme

Kauppakamarin syksyn koulutukset ja jäsentapahtumat järjestetään vastuullisesti THL:n ohjeita noudattaen lähi-, etä- tai hybriditilaisuuksina. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Huolehdimme siitä, että toimimme uudessa normaalissa mahdollisimman turvallisesti ja tartuntariskit minimoiden.

Ohjeet turvalliseen osallistumiseen:

​​​​​​​​​​​​​​Vain täyden rokotesarjan saaneet voivat osallistua tilaisuuksiimme paikan päällä.

​​​​​​​Vain terveenä paikan päälle

• Mikäli Sinulla on vähäisiäkään sairastumisen oireita, pyydämme Sinua osallistumaan etänä tilaisuuteemme.
  • Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä meille välittömästi.

​​​​​​​Hyvä hygienia

• Jätämme kättelyt välistä.
  • Tarjoamme vieraillemme kasvomaskit. Myös oman kasvomaskin voi ottaa mukaan. Suosittelemme kasvomaskien käyttöä kaikissa tilaisuuksissamme.
  • Käsidesejä ja suojakäsineitä on saatavilla. Huolehdithan itse käsihygieniastasi huolellisesti.

Turvavälit

• Huomioimme tilaisuuksiemme osallistujamäärissä sen, että tarvittavat turvavälit toteutuvat.
  • Pyydämme Sinua ottamaan huomioon turvavälit ohjeidemme mukaisesti.

Vältetään turhaa liikkumista

• Vältäthän turhaa liikkumista tiloissa.
  • Suosittelemme, että pysyttelet pääsääntöisesti kokoustilassa ja vältät yleisissä tiloissa liikkumista.

Koulutusaineisto

• Suosimme sähköistä koulutusaineistoa silloin kun se on mahdollista.
  • Saat linkin koulutusaineistoon viimeistään päivää ennen tilaisuutta. Mikäli koulutusaineisto on välttämätön, aineisto löytyy etukäteen merkityiltä pöytäpaikoilta.

Tarjoilut

• Tarjoilut hoidetaan mahdollisimman turvallisesti ja turvavälit huomioiden.

Kauppakamarimme henkilökunta

• Suojaudumme myös itse tarvittavin suojavälinein.
  • Olemme käytettävissäsi kaikissa mahdollisissa pulmatilanteissa.
  • Otathan meihin yhteyttä, mikäli joku asia mietityttää Sinua.

Kaikki koulutuksemme löydät täältä

Kaikki tapahtumamme löydät täältä