Pä1vä Johtajana -tempaus

Hei sinä rohkea Riihimäen-Hyvinkään alueella toimiva johtaja. Löytyykö kalenteristasi yksi päivä viikolla 44, jolloin voisit ottaa tulevaisuuden tekijän seuraamaan työtäsi?

Riihimäen-Hyvinkään seudun Nuorkauppakamari järjestää Pä1vä Johtajana -tempauksen ja etsii nyt johtotyössä olevia ottamaan osaa projektiin. Tässä loistomahdollisuus saada organisaatiota kartalle.

Nuorkauppakamarit ympäri Suomea ovat toteuttaneet Päivä Johtajana -projektia vuodesta 2003. Projektissa yritysten ja muiden organisaatioiden johtajat ja päälliköt palkkaavat yhden tai useamman 16-24 -vuotiaan nuoren tutustumaan työtehtäviinsä työpäivän ajaksi. Nuoret oppivat, mitä johtaminen on käytännön tasolla. Lisäksi tavoitteena on antaa nuorille näkökulmia omiin ura- ja koulutussuunnitelmiin sekä työelämään ja samalla edistää nuorten työelämätaitoja.

Ilmoittaudu projektiin viimeistään maanantaina 24.10.2022.

Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja: