Riihimäen-Hyvinkään ekonomit ry tarjoaa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin jäsenille elokuvalippuja Luottomies-elokuvan ensi-iltaan. Elokuvalippuja on 30 kappaletta.

Luottomies-elokuvan ensi-iltanäytös tiistaina 13.02. klo 17.45 │ Biorex, Sveitsi

Riihimäen-Hyvinkään ekonomit ry toivottaa sinut tervetulleeksi viettämään ystävänpäivän etkoja kotimaisen viihteen parissa, kun Luottomies: All in-elokuva saa ensi-iltansa. Suomen Ekonomit on elokuvan pääyhteistyökumppani. Ennen elokuvan alkua kerromme lyhyesti yhdistyksestämme, sekä tarjoamme asiaankuuluvat popcornit ja limut (tästä syystä aloitus klo 17.45). Näytös alkaa klo 18.00 Helsingistä striimatulla osiolla, jossa elokuvan päätähdet Kari Ketonen ja Antti Luusuaniemi kertovat elokuvan tekemisestä ja jakavat hetkiä kulisseista.

- Riihimäen-Hyvinkään ekonomit ry

Ilmoittaudu ensi-iltaan laittamalla sähköpostia inka.hakala@rihykauppakamari.fi. Elokuvaliput jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

​​​​​​​Luottomies

Supersuositusta Luottomies-sarjasta on nyt versioitu elokuva! Luottomies-elokuva: All in on tiheärytminen, suositun tv-sarjan maailmalle ja kerrontatyylille uskollinen, koko perheen komedia.

Elokuva on Kari Ketosen käsikirjoittama ja ohjaama. Kari on tunnettu näyttelijä ja rakastettu koomikko, jonka tunnusomainen, lakoninen ja tarkkanäköinen huumori on näkynyt Luottomies-sarjassa ja pääsee nyt esille toivotun pitkän elokuvan muodossa.

Toinen pääroolin esittäjä ja elokuvan vastaava tuottaja Antti Luusuaniemi on Suomen suosituimpien näyttelijöiden joukossa. Suositun Luottomies-sarjan lisäksi hän on yksi todella suositun Syke-sarjan päänäyttelijöistä ja sitäkin kautta hänellä on paljon eri ikäisiä faneja.