Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari täydentää hallitusta kolmella Jr Advisorilla

Hallitusammattilaiseksi ei synnytä siihen opitaan niin kouluttautumalla kuin hallitustyöskentelyssä. Se on määrätietoista toiminnan strategista tarkastelua ja yrityksen luotsaamista kohti tulevaa. Hyvä hallitus on rakennettu erilaisen taustan omaavista henkilöistä. Tärkeitä on keskustelun laajuus ja erilaiset näkökulmat, jolla luodaan toiminnan tahtotila tulevaisuuden suhteen. Hallituksemme on ääni, sillä on taitoa toimia kumpaankin suuntaan, jäsenistön äänestä, hallituksen ohjauksen kautta operatiiviseen toimintaan.

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin hallituksessa on laaja edustus jäsenistöstämme ja hallitusjäseniemme osaaminen on monipuolinen. Jäsenyys hallituksessamme on myös oman osaamisen kehittämistä. Halusimme avata hallitustyöskentelyä myös Jr Advisor roolin kautta. Jr Advisorille tarjoamme mahdollisuuden nostaa esiin uusia näkökulmia ja omien ajatusten esiintuontiin.

Haku saatiin päätökseen kevään aikana ja minulla on ilo tiedottaa, että hallituksemme valitsi kolme uutta Jr Advisoria vuodeksi, yhden vuoden optiolla. Uudet JrAdvisorit tulevat toimintaan mukaan vuoden 2021 aikana.

Tervetuloa mukaan

• Sami Nummela, Riihimäen-Hyvinkään Nuorkauppakamari