Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

Rose- 4u Oy

Rose4u Oy

Toimialana kaikki ihmisten terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät palvelut. Yrityksen tarkoituksena on tuottaa kaikenkattavaa elämiseen liittyvää hyvinvointia sekä tukea väestön terveyttä ja sitä edistävää toimintaa.

Terveyden- ja hyvinvoinnin luennot, koulutukset ja tapahtumat. Kaikki myyntiin ja maahantuontiin liittyvä liiketoiminta.

Asola Excel-lence Oy

Asola Excellence Oy

Asola Excellence Oy on perustettu vuonna 2021. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Riihimäki, ja pääasiallinen toimiala liikkeenjohton konsultointi.

Lisäpalvelu Kanta-Häme - Teemme, mitä lupaamme

Lisäpalvelu on vuonna 2002 perustettu koko Suomen alueella toimiva suomalaisten yrittäjien omistama henkilöstöpalveluyritys. Lisäpalvelu on tunnettu luotettavuudesta ja pitkäaikaisista asiakassuhteista. Työllistämme vuosittain yli 3000 työntekijää.

Lisäpalvelun kokonaisliikevaihto on vuositasolla noin 40 miljoonaa euroa ja paikalliset toimistot löytyvät yhdeltätoista paikkakunnalta. Arvostamme luotettavuutta, joustavuutta ja rehellisyyttä. Yrityksen toimintaa kuvaa arvoihin kirjattu motto; teemme mitä lupaamme.

Arvot: asiakkaan menestyminen, työntekijä keskipisteessä, avoimuus ja vastuullisuus.
Palvelut: henkilöstö­vuokraus, rekrytointipalvelut, soveltuvuusarvioinnit ja ulkoistukset.
Toimialat: rarvintola-ala, kunnossapito, logistiikka, rakentaminen, teollisuus, toimisto
ja kaupanala.

Kaiwur Oy

Hyvinkäältä käsin toimiva, vuonna 1995 toimintansa aloittanut maanrakennusalan asiantuntija Kaiwur Oy tarjoaa monipuolista palvelua vuosien tuomalla kokemuksella. Palveluvalikoimaamme kuuluvat muun muassa erilaiset seulontapalvelut, ympäristötekniikka, maa-ainestoimitukset (mm. Kekkilän mullat ja katteet) viherrakentajille ja muille tahoille, sekä erilaiset kuljetuspalvelut. Lisäksi saat meiltä perinteiset maanrakennus- ja kaivuutyöt. Nykyaikaisen ja luotettavan kalustomme sekä osaavien tekijöidemme ansiosta selviydymme erinomaisesti niin pienistä kuin isommistakin urakoista, aikatauluista tai työn laadusta tinkimättä.

Kaiwur Oy on valmiina palvelemaan asiakkaitaan maanlaajuisesti, kun tarvitaan ympäristötekniikan, seulontapalveluiden tai maanrakennuksen asiantuntijan apua. Yksityishenkilöiden ohella asiakaskuntamme koostuu pääosin julkisesta sektorista ja kierrätysalalla toimivista yrityksistä – pitkät ja pysyvät asiakassuhteet kertovat omaa kieltä osaamisestamme. Räätälöimme palvelumme aina asiakaskohtaisesti, joten yhden mallin massaratkaisuja ei ole luvassa.

Eloxa Tekniikka Oy

Eloxa Tekniikka Oy on vuonna 2015 perustettu LVI-urakointiyritys. Yrityksen perustajia ja omistajia ovat Janne Elomaa ja Kimmo Oksa. Molemmat ovat pitkän linjan ammattilaisia LVI-alalla. Janne on toiminut pitkään vesikiertoisten lämmitysjärjestelmien asiantuntijana ja luonut itselleen luotettavan yhteistyökumppanin sekä kokeneen asiantuntijan maineen alan ammattilaisten keskuudessa. Kimmo on toiminut LVI-asennustehtävissä omalla toiminimellään ja ansainnut asiakaskuntansa sekä kilpailijoidensa luottamuksen vahvana ja luotettavana alan ammattilaisena.

Eloxa Tekniikka Oy:n toimipiste on Hyvinkäällä ja toimintasäde on 100 km kattaen pääkaupunkiseudun ja eteläisen Kanta-Hämeen.

​​​​​​​TPH-RAK Oy

TPH-RAK Oy

TPH-rak Oy on ammattitaitoinen rakennusalan yritys, jonka toimialana ovat kiinteistöjen ja huoneistojen huolto-, korjaus-, rakennus- ja saneeraustyöt, sekä muuraustyöt.

Tarjoamme rakennusalan palveluita, joiden perustana on vuosien ammattitaito, hyvä laatu, sekä joustava ja toimiva palvelu. Kun tarvitset luotettavaa ja laadukasta
rakennusalan ammattilaista, ota yhteyttä!

Edelläkävijä - Vuosien saatossa olemme hankkineet vankan kokemuksen ja maineen alan osaajana-

Ammattimaisuus - Työmme teemme aina laadusta tinkimättä.

TP-Putki Oy - Aina laadusta tinkimättä

TP-Putki Oy toteuttaa lämpö- ja vesiasennukset laadukkaasti ja aikataulussa sopimuksen mukaan.

Rauta-Market Haaranen Oy / K-Rauta Hyvinkää

K-Raudassa autamme henkilökohtaisesti niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan. Laajimmat valikoimamme ja paras osaamisemme varmistavat, että projektisi onnistuu asioidessa rautakaupassa – niin kivijalassa kuin verkossakin.
K-Rauta Hyvinkää on perustettu vuonna 1956. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Hyvinkää, ja pääasiallinen toimiala on rautakauppa. Yhtiön toimitusjohtaja on Kari Juhani Haaranen. Yhtiön toinen toimiala on rakennustarvikkeet ja rakennusmateriaalit ja rakennusmateriaalit. Viralliselta nimeltään yhtiö on Rauta-Market Haaranen Oy.

Kattoisännöinti Oy - Meidän jälkeen on kaikki on kunnossa katolla

Hoidamme kaikki vesikattoon liittyvät työt kerralla kuntoon. Katon tarkastus, kattohuolto, katon korjaus, kattoremontti, katon maalaus tai pinnoitus yms. kaikille kattotyypeille.
Kattoisännöinti Oy on kahden kokeneen kattoammattilaisen perustama suomalainen yritys. Teemme kattotyöt kaikille katoille yli 20 vuoden kokemuksella. Katolla kaikki kunnossa on palvelulupauksemme, josta emme tingi.
Toimimme Uudenmaan ja Kanta-Hämeen alueilla. Olemme vakavarainen toimija ja meillä myös yrittäjät ovat mukana käytännön työssä katoilla. Haluamme palvella kaikkia asiakkaita laadukkaasti ja kustannustehokkaasti.