Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi?

Zymotec Oy

Zymotec Oy on 1992 perustettu, teollisuuden muovisia pakkauksia ja pakkausmateriaaleja maahantuova ja valmistava yritys. Asiakaskohtainen pakkaussuunnittelu tai asiakkaan suunnitteluprosessiin osallistuminen ovat olennainen osa palveluamme. Elektroniikkateolllisuudelle tarjoamme ESD-pakkausten lisäksi myös erittäin laajan valikoiman muita ESD-tuotteita. Toimimme yhteistyössä useiden eurooppalaisten tehtaiden kanssa, joista merkittävin on Georg Utz AG.

Toimitilamme ovat Riihimäellä osoitteessa Kinturinkuja 4, Kantatie 54:n varrella noin 600 metriä Riihimäen ABC:n risteyksestä Lahteen päin (ERÄTALO).

Fiesta Hotellit Oy - Majoitusta, kokoustilaa ja 3 ravintolaa

Finlandia Hotel Seurahuone Riihimäki on Riihimäen keskustassa sijaitseva hotelli- ja ravintolatalo. Hotellissamme on 50 huonetta ja vastaanottomme on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa. Hotellissa on myös ruokaravintola, pubi ja yökerho. Tervetuloa viihtymään Riihimäellä!

Hotel Seurahuone on perustettu vuonna 2012. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka o Hämeenlinna, ja pääasiallinen toimiala hotelli. Yhtiön toimitusjohtaja on Tomi Kristian Tulisalmi. Viralliselta nimeltään yhtiö on Fiesta Hotellit Oy.

Hatrtzell Oy

Hatrzell Oy

Hartzell Oy on Hyvinkääläinen maansiirto- ja kuljetuspalveluiden ammattilainen.

Yritys on saanut alkunsa jo vuonna 1974 kun Risto Hartzell aloitti kaivinkoneurakoinnin.

Toiminnan kasvaessa ja vuosien vieriessä yrityksen nimi vaihtui Hartzell Oy:ksi ja veljekset Jari ja Janne siirtyivät vastaamaan toiminnasta.

Ajan myötä maanrakennustyöt vähenivät ja painotus maansiirtopuolelle vahvistui.

Tarjoamme saman katon alta niin maan pois ajon, kuin toimitukset kiviaineksista multaan ja kuorikatteisiin.

HKT-Yhtiö

Hämeen kalkkitukku Oy

HKT-Yhtiöt Kalkkitukku Oy

HKT-Yhtiö Hämeen Kalkkitukku Oy on Riihimäeltä toimiva kalkitusyhtiö, joka myy, levittää sekä kuljettaa maanparannuskalkin asiakkaalle ilman välikäsiä sopimuksen mukaan.
Yritys on toiminut 30 vuotta kalkin levityksessä ja kuljetuksessa. Toimitamme ainoastaan kuivaa kalkkia. Toiminta-alue on sopimuksen mukaan koko valtakunnan alue.
Kuljetamme kalkin omilla painesäiliöautoilla suoraan kalkkikoneeseen ja siitä heti levitykseen. Levitysleveys koneessa on 13 metriä, tasalaatuista jälkeä reunasta reunaan. Kalkinlevityskone kuljetetaan asiakkaan luokse (työmaalle) omalla erikoiskuljetus lavetilla. Levitämme kalkkia kahdella kalkinlevitysyksiköllä.

Hkt-Yhtiö Hämeen Kalkkitukku Oy on perustettu vuonna 1989. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Loppi, ja pääasiallinen toimiala hiekka, sora, kiviaines ja muu maa-aines. Yhtiön toimitusjohtaja on Jaakko Juhani Paju.

BMK Saneeraus - Rakennusliike BMK-Saneeraus

Teemme rakennusten kaikki kirvesmiestyöt ammattitaidolla perinteitä kunnioittaen – meiltä toiveidesti mukainen remontti laadukkaasti toteutettuna! Olemme vuonna 2000 perustettu yritys, jonka toimialana on korjaus- ja perinnerakentaminen. Asiakkaitamme ovat yksityiset henkilöt, sekä taloyhtiöt ja yritykset. Palvelemme alueella Hyvinkää, Hämeenlinna, Riihimäki ja koko Uusimaa.

• tekee hirsitalojen kengitykset
  • huoneistoremontit
  • rintamamiestalon remontit
  • sauna ja kylpyhuoneremontit
  • julkisivuremontit
  • kattoremontit

Jehitek Oy

Vuonna 1987 perustettu automaatioalan yritys. Yrityksen toimialaan kuuluu:

• suunnittelu
  • valmistus
  • asennus
  • huolto
  • koulutus

Valmistamme tuotteita lähes kaikkiin teollisuuden tarpeisiin, yksittäisistä pikkulaitteista isompiin kokonaisuuksiin. Vahvuuksimme kuuluu: lyhyt toimitusaika, pieni organisaatio, joustavuus, edullisuus ja tietenkin kotimaisuus.

Kuitsa Oy - Koneurakointia, korjauspalvelua ja piharakentamista

Luotettavia palveluita Hyvinkäälle, Hausjärvelle ja Riihimäelle

Kuitsa Oy tarjoaa teiden ja pihojen kesä- ja talvikunnossapitoa, korjaa kaikenlaiset teollisuuden laitteet ja koneet sekä toteuttaa pihojen ja puutarhojen perustus-, kunnostus- ja ylläpitotyöt.

Toimialueeseemme kuuluvat Hyvinkää, Hausjärvi ja Riihimäki. Työskentelemme projektikohtaisesti myös kauempana. Asiakkaitamme ovat alueen maatilayrittäjät, tienhoitokunnat, yksityiset kotitaloudet sekä Hausjärven kunta.

• teiden ja pihojen kesä- talvikunnossapitopalvelut
  • teollisuuden koneiden ja laitteiden korjaus- ja asennustyöt
  • pihojen ja puutarhojen perustus-, kunnostus- ja ylläpitotyöt