Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi?

Kopiopaja Oy

Kaikki kopiotyöt nopeasti ja edullisesti huipputekniikalla!

Palveluksessanne on digitaalinen alan huipputekniikka, nykyaikaiset toimitilat sekä ammattitaitoiset työntekijät.

Digitaalinen tulostus, väritulostus ja kopiointi, CAD-tulostus ja -skannaus, rakennuspiirustukset, tehokopiointi, julisteet, kutsut, kortit, erilaiset jälkikäsittelytyöt ja muut palvelut ammattitaidolla ja kokemuksella. Myynnissä ja käytettävissä myös todella laaja valikoima erilaisia tulostus materiaaleja.

HR-Palvelut Oy / Eezy Hyvinkää

​​​​​​​Eezy-konserni muodostuu emoyhtiöstä, Eezy Oyj:stä, ja sen tytäryhtiöistä. Eezyn liiketoiminta on jaettu kahteen palvelukokonaisuuteen: Työ ja osaajat -liiketoimintayksikköön ja Kasvu ja uudistaminen – liiketoimintayksikköön.

Työ ja osaajat -liiketoimintayksikkö tarjoaa henkilöstövuokrauksen ja rekrytoinnin palveluita asiakkaille ja työntekijöille. Henkilöstövuokrauksessa tarjotaan työvoiman välitystä yritysasiakkaille, jolloin työntekijä on työsuhteessa henkilöstövuokrausyritykseen, mutta suorittaa sovitun ajanjakson ajan työtehtäviä asiakasyrityksessä. Eezy tarjoaa henkilöstövuokrauspalveluita niin omien yksiköiden kuin franchise-yrittäjien kautta. Rekrytointipalveluihin kuuluvat niin suorahaun, soveltuvuusarviointien kuin uudelleensijoittamisen palvelut.

Kasvu ja uudistaminen -liiketoimintayksikössä tarjotaan yritysten henkilöstön tutkimus-, koulutus- ja kehittämispalveluita sekä liikkeenjohdon konsultointi- ja valmennuspalveluita. Lisäksi yksiköön sijoittuvat lukiolaisten ja opiskelijoiden valmennuskurssipalvelut sekä työllisyyspalvelut koulutus-, valmennus-, kotouttamis-, ohjaus- ja kuntoutuspalveluiden muodossa. Eezyn kevytyrittäjäpalveluiden avulla yksityishenkilö voi puolestaan toimia itsenäisesti yrittäjänä perustamatta omaa yritystä laskuttamalla asiakkaitaan Eezyn palvelun kautta.

Eezy on kattavalla palveluvalikoimallaan vastaamassa suomalaisen työelämän muuttuviin tarpeisiin. Eezyn monipuolinen tarjoama mahdollistaa toimimisen kokonaisvaltaisena HR-kumppanina asiakkaille ja yksilöille.

Torholan Takomo Oy

Meiltä onnistuvat hiekkapuhallus- ja maalaustyöt sekä sorvaamme metallista osat toimivaksi kokonaisuudeksi. Korjaamme ja huollamme moottorilla käyvät koneet sekä laitteet. Meiltä saat myös kompressoriasennukset sekä niiden korjaukset ja huoltotyöt. Hoidamme kätevästi sähkötyöt omakotitaloihin sekä huoneistoihin ja tarjoamme maatalouksille palovaroitinjärjestelmät. Toimialueemme kattaa Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen seud

- Sähkötyöt: palovaroitinjärjestelmien asennus sekä huolto maatalouksille
- K
orjaus ja huolto: asennustyöt ja huolto- sekä korjauspalvelut kompressoreille
- P
uhallustyöt ja maalaus: huoliteltu pohjatyö takaa laadukkaan lopputuloksen
- S
orvaus ja hitsaus: Hallitsemme osien kokonaisuuden

Sipeline Oy

Sipeline Oy on perustettu vuonna 2012 ja sen toimialana on tieliikenteen tavarakuljetus, muuttopalvelut, tieliikenteen terminaalitoiminta, muu maaliikennettä palveleva toiminta, huolinta ja rahtaus sekä muu kuljetusvälitys.

Kuljetusliike Arvi Venäläinen Oy

Kuljetusliike Arvi Venäläinen Oy on perustettu vuonna 1985. Sen toimialana on tieliikenteen tavarankuljetus.