Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

Rahabalanssi Oy on taloudellisen hyvinvoinnin johtava toimijuuden vahvistaja.

Mitä tahansa tunteita tai ajatuksia raha herättääkään, autamme saavuttamaan toivotun ja tavoitellun taloudellisen hyvinvoinnin tilan. Kehitetään yhdessä toimijuutta niin, että voit valjastaa rahan ja talouden mahdollistamaan merkityksellisiä asioita ja unelmien sekä tavoitteiden toteutumista, riippumatta missä olet nyt.

Point of Sale Finland Oy

Point of Sale Finland Oy toimittaa kassalaitteita ja niiden oheislaitteita. Valikoimaan kuuluu keskusyksiköiden lisäksi niihin liitettävät laitteet, kuten kuittitulostimet, viivakoodinlukijat, magneettikortinlukijat, asiakasnäytöt, rahalaatikot, näppäimistöt. Yritys palvelee päämiesten ja valmistajien edustajana Suomessa.

Auttaa myös mielellään tuotteistuksessa, sopivan laitteen valinnassa oikeaan toimintoon. Ota yhteyttä!

Red Carpet Event

Elämykset ovat elämän suola.

Red Carpet Event kutsuu yrityksesi punaiselle matolle. Käsikirjoitamme tapahtumia, joissa kaikki tietävät roolinsa ja muistavat repliikkinsä. Tavoitamme puolestasi Suomen eturivin muusikot, esiintyjät ja puhujat, sekä tarjoamme punaisen maton kokemuksen, jossa sinä olet ainoastaan nauttimassa.

Tapahtumamme ovat skaalattavissa tarpeittesi mukaan ympäri Suomen innovatiisille yrityksille, jotka katsovat tulevaisuuteen ja haluavat vaikuttaa tekojen kautta. Tarjoamme maailman luokan vip-palvelut tapahtumaasi ja lisäämme myyntiäsi. Jos haluat olla varma, että tärkeimmät asiakkaasi viihtyvät vieraanasi, anna meidän hoitaa se puolestasi.

Läyliäisten Sähkö

Sähköalan työt ja lämpöpumput

Olemme vuonna 1942 perustettu yritys. Toimialaamme kuuluvat mm. sähkösuunnittelu, sähköasennukset, antenniasennukset, aurinkosähköjärjestelmät, lämpöpumput. Katso lisää palveluistamme. Nykyinen vahvuutemme on kahdeksan henkilöä. Asiakkaitamme ovat yksityiset henkilöt, kunnat, valtio sekä rakennusliikkeet. Toimimme pääsääntöisesti Loppi, Karkkila, Vihti, Nurmijärvi, Riihimäki, Hyvinkää, Hausjärvi, Janakkala, Hämeenlinna -alueilla.

Olemme saaneet korkeimman AAA-luottoluokituksen.