Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

Lajupek Oy

Kokenut hienomekaniikan kokonaistoimittaja

Lajupek on vuonna 1972 perustettu hienomekaniikan sopimusvalmistaja. Toimitilamme sijaitsevat Hyvinkäällä eriomaisten logistiikkayhteyksien varrella.

Noin 40 henkilön voimin autamme asiakkaitamme koko hienomekaniikan valmistusprosessissa.

Lajupek toimii myös aktiivisesti puolustusteollisuuden alalla ja on PIA ry:n sekä Pirkanmaan turvallisuusklusterin jäsen.

KS Maanrakennus Oy

Maanrakennustyöt ammattitaidolla

Toteutamme ammattitaidolla erilaiset
maanrakennustyöt uudiskohteisiin ja
iäkkäämpiin kiinteistöihin. Toimimme pääosin
Kanta-Hämeen ja Uudenmaan alueella.

HK-Maansiirto Kivenne & Lindroos Oy

Urakoi maarakennuskoneilla ja kurma-autoilla eteläisen Suomen alueella.

Kaakeli Kari Oy

Laattapiste Collection Hyvinkää

• Remontit
  • Suunnittelu
  • Kalusteet
  • Laatat

Kaide ja Aitatyö Oy

Kaide ja Aitatyö Oy on erikoistunut riista-aitojen, maantiekaiteiden ja kallioaitojen myyntiin sekä asennuksiin. Toiminta-alueenamme on koko Suomi.

• Maantiekaiteet
  • Riista-aidat
  • Riista-portit
  • Keskikaiteet
  • Kalliosuoja-aidat
  • Teollisuusaitoja

JVH Maanrakennus Oy

JVH Maanrakennus Oy on Uudellamaalla ja Hämeen alueella toimiva maanrakennusalan yritys.

Palveluihimme kuuluvat:
• Maanrakennus »
• Talonpohjatyöt »
• Salaojat »
• Viemäreiden ja vesijohtojen saneeraukset »

Teemme monipuolista urakointia sekä yritysasiakkaille että kotitalouksille. Palvelumme on laadukasta, asiakaslähtöistä ja joustavaa – teemme tätä työtä sydämellä!

Ota yhteyttä, kun haluat palvelukseesi luotettavan ja tehokkaan ammattilaisen!

Arctic Touch Finland​ - Käyttöönoton ammattilainen

Arctic Touch Finland Oy:n ydinosaamista on teollisuuden tuotantolaitteiden käyttöönotto.

Kokeneet asiantuntijamme toimivat asiakkaidemme työmailla käyttöönottajina, automaatioasiantuntijoina, työmaapäällikköinä, sähköasennusvalvojina sekä mekaanisina asennusvalvojina.

Kokoamme tarvittaessa asiakkaamme käyttöönottotyömaalle koko työmaaorganisaation.

Maarakennus ja viherrakennustyöt Uudellamaalla

HaiSky Oy toimii Uudenmaan alueella, Helsingissä, Espoossa, Vantaalla – pääkaupunkiseudulla ja laajemmin – maarakentamisen ja viherrakentamisen töiden parissa. Toteutamme kaikki työt ammattilaiskalustolla ja asiantuntevalla sekä osaavalla työvoimalla.

Lisäksi olemme hevosalan ammattilaisia ja tarjoamme nuorten hevosten ratsukoulutusta, ratsastustunteja ja hevosten kilpailutusta.

Kaivinkonepalveluiden parissa olemme toimineet jo useamman vuoden. Myös hevosista meillä on osaavaa ja ammattitaitoista kokemusta.

Olemme täysin kotimainen yritys, jonka osaamiseen voit luottaa.

SW-TECH Oy - IoT & pilvipalvelut

Olemme erikoistuneet toimittamaan innovatiivisia, räätälöityjä, nykyaikaisiin tekniikoihin ja työkaluihin perustuvia ohjelmistoratkaisuja.

Ammattilaisemme hoitavat ohjelmistokehityksen eri vaiheet ja osa-alueet yhdessä asiakkaan kanssa suunnittelusta toteutukseen ja käyttöönottoon saakka, asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaisesti.

Nykyaikaiset teknologiat ja pilvipalvelut sekä itse kehittämämme ohjelmistokehityksen kiihdyttimet tuottavat tuloksia nopeasti.

Suomen Tehdaspalvelu Oy

Olemme ensiasennuksen ja kunnossapidon erikoisyritys Riihimäeltä. Palvelemme paikallisesti, sekä valtakunnallisesti.

Varastovalikoimiin kuuluu seuraavat tuoteryhmät:

• Paineilma- (pneumatiikka) sylinterit, venttiilit ja asennustarvikkeet
  • Paineilma ohjauskeskukset
  • Hydrauliikka- venttiilit, sylinterit, tiivisteet, koneikot ja letkut&liittimet
  • Voimansiirtotuotteet
  • Teollisuustarvikkeet
  • Voiteluaineet
  • Kemikaalit

Mechaul Vaakalaitteet Oy

Olemme erikoistuneet teollisuudessa, kaupassa ja logistiikassa käytettäviin vaakoihin sekä punnituksen- ja tilavuudenmittauksen järjestelmiin. Olemme maahantuoja tunnetuille, pääosin eurooppalaisille valmistajille, pitkillä toimittajasuhteilla.

Osaamisemme vaakoihin ja mittaamisen yksityiskohtiin on syventynyt oman kokoonpanotoiminnan ja asiakasratkaisujen tuottamisen sekä jälkimarkkinoinnin palvelutuotannon kautta. Tunnemme tuotteemme ja ratkaisumme, ja osaamme jalostaa niistä asiakkaillemme sopivimmat kokonaisuudet kaikkiin punnitus- ja tilavuusmittauksen tarpeisiin.

Helppo Yhtiöt Oy

Helppo Yhtiöt Oy on Hyvinkäällä sijaitseva ja koko eteläisen Suomen alueella toimiva logistiikan, puisten pakkausratkaisuiden ja pakkauspalveluiden ammattilainen.

Sivutoimena myymme myös kuivia polttopuita kotitalouksille tarvittaessa perille toimitettuna.