Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

RHR Saarikoski Oy

RHR Saarikoski Oy on perustettu vuonna 1989 ja se tarjoaa rakennuspalveluita alusta loppuun asti. Hoidamme siis vaikka koko rakennusprojektin tai vaikka vain osan siitä. Meillä on vuosien kokemus rakennus- ja remontointialalta. Meiltä saatte aina asianmukaista laadusta tinkimätöntä palvelua.

Tämän hetkisistä töistämme kohdistuu noin 60% kevytelementtiasennuksiin ja niihin liittyviin pellitystöihin.

Olemme myös toimineet pääurakoitsijan roolissa vuosien varrella.

Yrityksemme pystyy joustavaan ja nopeaan toimintaan.

Pyörätalo Saarelainen

Yrityksemme on perustettu vuonna 1970 ja olemme täyden palvelun pyörätalo, jossa myymme edustamiamme polkupyörämerkkejä ja huollamme kaikenmerkkiset polkupyörät. Renkaan vaihdot ja pienet huollot teemme nopealla aikataululla. Pyörien toimitus myös Matkahuollon kautta.

Maanrakennus Aarre Kujala Oy

Tarjoamme asiakasystävällistä, ammattitaitoista maarakennusalan palvelua kolmannessa sukupolvessa

• maa- ja kiviainesten toimitukset
  • omakotitalorakentamisen perustustyöt
  • tierakennus
  • piha-alueiden rakentaminen
  • lumityöt

Master Builders Solutions – betonilisäaineita sekä tuotteita tunneli- ja kaivosrakentamiseen

Olemme johtava kestävän kehityksen rakennusratkaisujen luoja, joka tarjoaa maailmanlaajuisesti innovatiivisia betonin lisäaineita ja uraauurtavia maanalaisen rakentamisen ratkaisuja.

Master Builders Solutionsilla on yli vuosisadan pituinen kokemus rakennusalalta. Meillä on laaja tuotevalikoima, globaali asiantuntijaverkosto ja perusteellinen tietämys paikallisista rakennusalan tarpeista. Hyödyntämällä näitä ja viimeisintä teknologiaa tuotamme innovatiivisia ja kestäviä ratkaisuja. Maailmanlaajuinen pääkonttorimme sijaitsee Saksan Mannheimissa, jossa sijaitsevat myös useat globaalit toimintomme. Johtavana toimittajana betoniteollisuuteen sekä tunneli- ja kaivosrakentamiseen työskentelemme jatkuvasti löytääksemme parempia ratkaisuja alan haasteisiin.

Finceptum

Asiantuntijamme varmistavat, että ympäristösi on turvallinen. Huolehdimme järjestelmäsi toimintakyvyn säilymisestä tilanteesta riippumatta, myös ääriolosuhteissa.

Finceptum on tietoturvan ammattilainen. Meillä on kokemusta ja näkemystä käyttöjärjestelmien, varusohjelmistojen ja laitteiden turvallisuuden varmistamisesta ja luotettavasta toimittamisesta jopa äärioloihin. Olemme hioneet erikoistumisalueemme palvelut korkealaatuisiksi ja uskomme, että osaaminen ja onnistuminen ovat systemaattisen työn tulosta.

Maanrakennus P Örn Oy

Palveluihimme kuuluvat maanrakennustyöt: seulonta, kaivuutyöt, kuormaus ja ajopalvelut kunnon kalustolla.

Pitkäaikaiseen kokemukseemme ja kapasiteettiin luotetaan maanrakennustöissä, josta osoituksena ovat pitkäaikaiset asiakassuhteet. Pidämme kalustomme kunnossa ja ajanmukaisena. Henkilöstömme on kokenutta ja ammattinsa osaavaa.

Proscreen Finland Oy

Digitaalista ulkomainontaa & suuria LED-näyttöjä

Proscreen on kotimainen digitaalisen ulkomainosalan yritys, joka maahantuo, huoltaa ja myy suuria LED-näyttöjä sekä myy digitaalista ulkomainontaa. Olemme toteuttaneet yli 100 suurta digitaalista mainosnäyttöä ja meillä on koko maan kattava huoltoverkosto. Omistamamme suurten ulkonäyttöjen verkosto tavoittaa miljoonia suomalaisia viikoittain.

Tekno-Forest Oy - Laadusta tinkimättä jo vuodesta 1994

Tekno-Forest Oy on vuonna 1994 perustettu teknokemian yritys, joka on erikoistunut valmistamaan vähemmän ympäristöä kuormittavia ammattikäyttöön tarkoitettuja Pineline pesuaineita laadusta ja tehokkuudesta tinkimättä. Valitsemalla Pineline tuotteet voit luottaa siihen, että pesukemikaalit toimivat ja saat kerralla puhdasta.

Pineline tuoteet valmistaa Tekno-Forest Oy Suomessa, Riihimäen omalla tehtaallaan.
Tekno-Forest Oy on osa Pineline Group -yhtiöitä.

Isännöintiliiga Oy - tehokkuutta yrityksesi taloushallintoon

Ulkoistamalla vastike- ja ostoreskontran hoidon pidät tehokkaasti kirjaa taloyhtiösi taloudesta ja varmistat, että maksut suoritetaan oikea-aikaisesti ja tarkasti. Ylläpitämällä hyvin järjestettyä ja ajan tasalla olevia reskontria avullamme, osoitat osakkeenomistajille ja toimittajille, että otat hoitamiesi taloyhtiöiden taloudelliset velvoitteet vakavasti ja olet sitoutunut hallitsemaan resursseja viisaasti. Palvelumme avulla voit itse keskittyä isännöinnin ydinosaamiseesi ja antaa meidän hoitaa taloyhtiöidesi taloutta tarkasti ja tehokkaasti.

Makeke Oy / Polarwipe

Tervetuloa tutustumaan Polarwipen laadukkaisiin, kotimaisiin kuitukangastuotteisiimme. Jos varastostamme ei löydy sopivaa tuotetta sinulle,
niin autamme mielellämme etsimällä sopivan materiaalin tarpeisiinne.

Kuitukankaiden lisäksi meiltä löytyy laadukkaita parturi-kampaamotarvikkeita.

Tupla-Woltti Oy

Tupla-Woltti Oy – sähkötyöt ja sähköasennukset ammattitaidolla

Sähkötyöt varmalla virralla Helsingin ja koko Uudenmaan seudulla – sähkömies tavoitettavissa lyhyelläkin varoitusajalla.

Tupla-Woltti Oy on vuonna 1993 perustettu sähköliike. Mm. teollisuuden kohteet kuuluvat erikoisosaamiseemme, ja olemmekin olleet toteuttamassa suurten teollisuuskylmälaitosten sähköasennuksia sekä vaativia huolto- ja ylläpitotöitä.

Toimipisteemme sijaitsee Hyvinkäällä. Palvelemme asiakkaita toimialueena Järvenpää, Hyvinkää, Tuusula, Riihimäki, Nurmijärvi, Klaukkala, Kerava, pääkaupunkiseutu ja koko Uudenmaan alue sekä koko Hämeen alueella.

Janakom Oy

Janakom Oy on perustettu vuonna 2015. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Hausjärvi, ja pääasiallinen toimiala Teleurakointi.