Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

​RPL Talotekniikka Oy

Asunnon, liiketilan tai omakotitalon putkiremontti ja ilmanvaihtosaneeraus helpommin

Kotimainen vuonna 2014 perustettu RPL talotekniikka Oy toteuttaa luotettavasti viemäreiden kuvaukset, viemärisaneeraukset sekä hormisaneeraukset modernein menetelmin. Suomen osaavimman henkilökunnan toimesta meiltä hoituu niin hätäkorjaukset kuin avaimet käteen -tyyppiset isommatkin saneeraukset kaikissa kiinteistöissä.

Riihimäen Auto-Center Oy

Vaihtoautot jokaiselle järkevään hintaan!

• Myymme, ostamme, välitämme ja vaihdamme
  • Edullinen rahoitus kaikkiin autoihin
  • Meiltä myös rekisteröinti ja vakuuttaminen!

Cleangate Oy

Yhtiön toimiala on ympäristöhuolto-, jätehuolto- ja kuljetusliiketoiminta, ongelma- ja hyötyjätteiden vastaanotto, keräys, lajittelu, käsittely ja varastointi sekä edellä mainittuihin toimintoihin liittyvien koneiden ja laitteiden sekä näiden varaosien kauppa ja vuokraustoiminta.

Riihimäen Kaihdin ja Kehys Oy

Kaiken kattava kaihdin- ja kehysliike

Kaihdin ja Kehys on yli 40 vuotta vanha yritys. Meiltä saat luotettavasti laadukkaat kaihtimet, markiisit, verhotangot ja -kiskot, taidetarvikkeet sekä kehystyspalvelut, toimitamme myös virallisia presidentinkuvia.