Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin uusia jäseniä

​​​​​​​Tervetuloa Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin verkostoon - tullaan tutuiksi!

Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi Suomen merkittävimpään elinkeinoelämän verkostoon ja kauppakamarimme jäseneksi.

PJ Team Oy

www.pjteamoy.com

Tarjoamme koulutusta, mentorointia ja verkostoja kokeneiden ammattilaisten kautta.​​​​​​​

Kollektiv Ventures / Growhow Agency

www.growhow.agency

Haluatko yrityksesi kasvavan? Me tiedämme kokemuksesta oikeat askelmerkit ja vältettävät sudenkuopat. Ota avuksesi tieto- ja kasvutaitomme.

Mainostoimisto Printman Design​​​​​​​

Facebook @Suomen Printman

juha.jarvinen@suomenprintman.fi

OPM International Oy

www.opm.fi

OPM International Oy on vuonna 1986 perustettu urheilukalastukseen ja veneilytarvikkeisiin erikoistunut maahantuonti- ja tukkuliike. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Hyvinkäällä ja sillä on myyntiedustajat ympäri Suomen.

OPM International Oy:n tuotevalikoima kattaa kaikki urheilukalastukseen tarvittavat välineet ja tarvikkeet. Yritys edustaa useita tunnettuja kansainvälisiä merkkejä. OPM International Oy:n oma tuotemerkki Patriot on kappalemäärissä mitattuna vuodesta toiseen maamme myydyin kalastusbrändi. Viimeisimmän valikoiman löydät uusimmasta kuvastosta.​​​​​​​

Kodin Kivijalka Oy LKV

www.kodinkivijalka.fi

Kodin Kivijalka Oy LKV on ammattitaitoinen kiinteistönvälitystoimisto Riihimäellä ja Hämeenlinnassa. Kiinteistönvälittäjillämme Matiaksella ja Riitalla on yhteensä lähes 30 vuotta kokemusta alalta.

Koska Riihimäki ja Hämeenlinna ovat välittäjiemme kotikaupunkeja, meillä on erinomainen paikallistuntemus. Tunnemme alueemme läpikotaisin, minkä ansiosta pystymme antamaan tarkat ja luotettavat hinta-arviot sekä löytämään ja tuomaan esille parhaat puolet jokaisesta kodista.

Tekoälykeskus Oy

LinkedIn @Tekoälykeskus

Riihimäen Asuntokeskus Oy LKV

www.riihimaenasuntokeskus.fi

Riihimäen Asuntokeskus keskittyy yksilölliseen ja asiantuntevaan asunnonvaihtoon.

Asuntokeskus on yksityinen ja sitoutumaton kiinteistönvälitysliike, joka tarjoaa täydellisen paketin asunnonvaihtoa harkitseville. Ystävällisen ja ihmisläheisen palvelun lisäksi haluamme, että kaikki asunnonvaihtoon liittyvä on sinulle mahdollisimman helppoa. Meiltä saat enemmän kuin uskallat toivoa!

​UnelmaTupa LKV Oy

www.unelmatupa.fi

Tarjoamme ammattitaitoista kiinteistönvälityspalvelua osakehuoneistojen ja kiinteistöjen myyntiin sekä vuokraukseen laillistetun kiinteistönvälittäjän (LKV), laillistetun vuokrahuoneiston välittäjän (LVV) sekä kiinteistöalan ammattitutkinnon (KiAT) pätevyydellä. Palvelemme asiakkaitamme Keski-Uudenmaan alueella sekä pääkaupunkiseudulla.

Tmi Tomi Arjanka / K-Market Martti

www.k-ruoka.fi/kauppa/k-market-martti

Pieni lähikauppa Isolla sydämmellä! Kattava valikoima arjen tuotteita, tervetuloa!