Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin valiokunnat – haut avoimena

Valiokuntatyö on yksi merkittävimmistä kauppakamarin vaikuttamisen keinoista. Valiokunnissa nostetaan esiin alueellisia kehittämiskohteita ja ratkotaan elinkeinoelämän haasteita. Valiokunnat ovat keskustelufoorumi liiketoiminnan kehittämiseksi ja uusien verkostojen ja kumppanuuksien rakentamiseksi.

Uusi valiokunta perustetaan - Rakennusklusteri

Tulevana kautena avaamme uuden valiokunnan, Rakennusalanklusterin, sekä lisäksi käydään keskustelua siitä, mitkä toimintatavat palvelevat parhaiten työssä alueemme hyväksi.

Kartoitamme nyt jo ajoissa nykyisiltä luottamushenkilöiltä kiinnostusta jatkaa valiokunnissa. Lisäksi avaamme haun valiokuntiin kaikille kauppakamarin jäsenille.

• Valiokuntajäsenyys edellyttää työskentelyä Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin jäsenyrityksessä.

• Kuhunkin valiokuntaan valitaan korkeintaan 30 jäsentä ja yksi edustaja / organisaatio. Mikäli hakijoita on enemmän, valinnassa painotetaan:

• yhdestä yrityksestä tulevien ehdokkaiden määrää

• valiokuntajäsenyyksien määrää per henkilö

Hae mukaan tästä