Riihimäen-Hyvinkään Seudun Nuorkauppakamarin luotsaama SähköautoRace tulee taas – Koe jännitystä, innovaatiota ja ympäristöystävällistä autoilua talousalueillamme!

Riihimäen-Hyvinkään Seudun Nuorkauppakamari JCI RiHy kutsuu sinut mukaan jännityksen täyteiseen seikkailuun sähköautojen Amazing Racessa, missä innovaatio ja ympäristöystävällisyys kohtaavat.

Kokoa oma tiimisi ja tule todistamaan, kuinka intohimo ja teknologia yhdistyvät ainutlaatuisessa tapahtumassa, joka on omistettu sähköautoilulle sekä kestävälle tulevaisuudelle.

Kesäkuun toisena lauantaina (8.6.2024) jo kolmatta kertaa järjestettävä SähköautoRace tuo autosuunnistuksen tälle vuosituhannelle. Paikallisen nuorkauppakamarin JCI RiHyn järjestämä tapahtuma yhdistää YK:n kestävän kehityksen tavoitteet (SDG:t) Amazing Race tyyliseen rastirataan. Tätä kisaa et voita olemalla nopein vaan puhaltamalla yhteen hiileen tiimisi kanssa ja ajattelemalla boksin ulkopuolelta.

Tapahtuman juuret löytyvät JCI RiHyn tahdosta herättää keskustelua ja samalla lisätä tietoisuutta kestävän kehityksen tavoitteista. Tämä kulkee linjassa koko Suomen Nuorkauppakamarien mission kanssa, joka pyrkii luomaan edelläkävijöiden kasvualustan matkalla kohti parempaa johtajuutta ja vastuullisia tekoja.

Ilmoittautuminen SähköautoRaceen avautuu lähiaikoina.

Verkosto rohkeita huomisen johtajia, jotka aktiivisesti luovat vastuullista muutosta yrityksiin ja yhteiskuntaan

Nuorkauppakamarit ovat kansainvälisiä, voittoa tavoittelemattomia organisaatioita, jotka koostuvat 18–40-vuotiaista ammattilaisista ja johtajista. Niiden tarkoituksena on tarjota jäsenilleen mahdollisuuksia henkilökohtaiseen kehittymiseen, johtajuustaitojen parantamiseen sekä yhteisölliseen vaikuttamiseen. Kuten kauppakamarit, mahdollistavat nuorkauppakamaritkin verkostoitumisen, laadukkaat koulutukset sekä yhteiskunnallisen vaikuttamisen.

Paikalliskamareita Suomessa on 64 kappaletta ja ne on jaettu neljään alueeseen. Riihimäen ja Hyvinkään talousalueilla vaikuttava JCI RiHy on perustettu vuonna 1960 ja kuuluu B-alueeseen. Tänä vuonna JCI RiHy on päätynyt visioimaan #kasvukamari -ajattelumallia, joka kiteytettynä tarkoittaa sekä kamarin jäsenmäärän kasvua että jäsenistön kasvua henkilökohtaisemmalla tasolla. Mikäli toiminta kiinnostaa, kannattaa käydä vilkaisemassa JCI RiHyn verkkosivut ja pistää somekanavat seurantaan.

Kamari järjestää matalan kynnyksen tapahtumia sekä koulutuksia, joissa pääsee tutustumaan toimintaan ja piakkoin avataan ilmoittautuminen vuoden suurimpaan sähköautoseikkailuun, joka kulkee nimellä SähköautoRace. Kannattaa siis olla kuulolla, eikä missata mahdollisuutta olla mukana JCI RiHyn matkalla kohti kestävämpää tulevaisuutta. Sekä Riihimäen että Hyvinkään kaupungit ovat tänäkin vuonna osa SähköautoRacea.

Mikäli jäsenyys kiinnostaa voit olla suoraan yhteydessä tämän vuoden puheenjohtajaan Milla Rätyyn (etunimi.sukunimi@jci.fi). Jos kuulostaa siltä, että olisit mielelläsi mukana tukemassa toimintaa ja lähtisit kumppaniksi SähköautoRaceen projektipäällikkö Erik Rannaste auttaa tässä.

Riihimäen-Hyvinkään Seudun Nuorkauppakamarin hallitus vuodelle 2024

• Milla Räty, puheenjohtaja