Sinustako isäntä meidän HHJ-kurssille?

Tiesitkö, että voit osallistua meidän HHJ- kursille isäntäyrityksenä?

Seuraava HHJ- kurssi alkaa 2.3. - 30.3.2023

Hyväksytty Hallituksen Jäsen, HHJ- kurssi kaikille hallitustyötä tekeville ja sitä harkitseville henkilöille!

HHJ-koulutuskokonaisuus on erinomainen tilaisuus kehittää yrityksen liiketoimintaosaamista ja kasvua hallitustyön kautta. HHJ-kurssit ovat myös erinomainen paikka myös rakentaa verkostoja alueellisesti ja valtakunnalisesti.

Kurssi-isäntänä saat näkyvyyttä kauppakamariverkostoon, saat logo-paikan kaikkiin kurssin materiaaleihin ( kotisivu, esitteet, some-kanavat) sekä puheenvuoron kurssin päätösjaksolla yrityksesi liiketoiminan esittelyyn. Isäntäyrityksenä saat ilmoittaa kurssille yhden osallistujan maksutta. Isäntänä huolehdit kurssin tila- ja tarjoilukustannuksista.

”Hallituksen riittävä osaaminen on tärkeää sekä yritysten nykyhetkeä että tulevia haasteita ajatellen. Erityisen tärkeää on ymmärtää omistajien, hallituksen ja toimitusjohtajan roolit ja vastuut. HHJ-kurssin erinomaiset luennot ja mielenkiintoiset tosielämän Case-esimerkit ovat hyvä ja käytännönläheinen tapa tarkastella ja oppia liiketoiminnan johtamista ja kehittämistä hallitustyön näkökulmasta. Suosittelen!”

Pentti Puhakka, hallituksen puheenjohtaja Hyvinkään Lämpövoima Oy,
hallituksen jäsen, Riihimäen-Hyvinkään kauppakamari

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin sovitaan kurssi-isännyydestä.

email: pirjo kurki@rihykauppakamari.fi gsm. +358 40 197 9823

Seuraava HHJ-kurssimme alkaa 2.3.2023.

Kurssi-isännän paikkaa voit varata seuraavalle kurssille:

​​​​​​​​​​​​​​

HHJ-kurssi 2.3. - 30.3.2023

#HHJ #hallitustyö #koulutus #rihykauppakamari #kauppakamarikouluttaa #hallituksenjäsen