Tehdään yhdessä hyvää - HyväntekeväisyysGaala 27.10

Tervetuloa juhlistamaan Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin huikeaa 70-vuotista taivalta! Tämä merkittävä virstanpylväs on saavutettu yhteistyöllä ja sitoutumisella talousalueemme elinkeinoelämän ja seudun menestyksen puolesta. Nyt on aika nostaa malja menestykselle ja juhlistaa yhdessä kauppakamarimme saavutuksia.

Tilaisuus, jota et halua jättää väliin, järjestetään upeassa Hotelli Sveitsissä perjantaina 27.10.2023. Tarjoamme unohtumattoman illan täynnä juhlallisuutta, verkostoitumista ja iloista tunnelmaa.

Mutta tämä gaala on enemmän kuin pelkkä juhla. Se on tilaisuus tehdä hyvää yhdessä. Gaalan avulla haluamme tukea talousalueemme lasten ja nuorten matalan kynnyksen harrastusmahdollisuuksia. Gaalan illalliskorttien tuotosta sekä yhteistyökumppaneiltamme saadusta tuesta lahjoitamme varoja matalan kynnyksen harrastamisen tukemiseksi. Tulemalla mukaan, autat meitä tarjoamaan lapsille ja nuorille mahdollisuuden löytää iloa ja kehittää taitojaan.

Odotathan innolla tätä ainutlaatuista gaalailtaa? Illalliskortit tulevat myyntiin elokuussa, joten varmista paikkasi ajoissa. Ole valmiina nauttimaan hienostuneesta illallisesta, upeasta ohjelmasta ja unohtumattomasta ilmapiiristä. Tämä on tilaisuutesi olla osa historiaa ja vaikuttaa positiivisesti talousalueemme nuoriin ja tulevaisuuteen.

Varaa päivä kalenteristasi ja liity seuraamme Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin 70-vuotisjuhlassa. Tehdään yhdessä hyvää ja juhlitaan menestystä unohtumattomalla tavalla. Nähdään siis Hotelli Sveitsissä 27.10.2023!

Pääyhteistyökumppanit KONE, Konecranes, OP Häme ja OP Uusimaa, muita sponsoreitamme Reka Kaapeli.