Uudenmaan huippuyritykset haussa, ehdota palkittavia!

Pyydämme ehdotuksia vuoden 2022 yrityspalkinnon saajista. Uusmaalaisia huippuyrityksiä voi ehdottaa verkkolomakkeella 10.8.2021 asti.

Ehdotuksia voi tehdä yrityksen palveluihin tai tuotteisiin tyytyväinen asiakas tai organisaatio, mutta yritys voi myös itse tarjoutua ehdolle.

Asiantuntijaraati valitsee ehdotusten joukosta voittajat, jotka julkistetaan syksyllä. Raatiin kuuluvat edustajat Uudenmaan liitosta, Uudenmaan ELY-keskuksesta, Uudenmaan Yrittäjistä, Pääkaupunkiseudun Yrittäjistä, Helsingin Yrittäjistä ja Helsingin seudun kauppakamarista.

Yritykset palkitaan kolmessa sarjassa

Yritysvalinnoilla nostetaan esille Uudenmaan yritysten parhaimmisto. Tunnustuksia jaetaan kolmessa sarjassa: tuotannollinen yritys, kaupan tai palvelualan yritys ja start up -yritys.
Arvioinnissa painotetaan yrityksen omaperäistä liikeideaa, jatkuvaa kehittymistä, kasvua, yritystoiminnan vaikutuksia toimintaympäristöön sekä yrityksen tulevaisuuden näkymiä.
Start up -sarjassa arvioidaan lisäksi liikeidean innovatiivisuutta sekä nopean kasvun ja kansainvälistymisen mahdollisuuksia.

Keitä palkittiin viimeksi?

Vuonna 2020 palveluyrityksenä palkittiin Alppilan Autohuolto Helsingistä, tuotannollisena yrityksenä teräsurakointiin erikoistunut vantaalainen Rautarakenne E. Kauppinen ja Start upina Nearby.fi-kauppapaikan kehittänyt Webstory Nurmijärveltä.

Uudenmaan tunnustuspalkinnoilla on jo vuosikymmenten perinteet.

​​​​​​​Lisätietoja:

Vuoden yritykset: kehittämispäällikkö Outi Ervasti, puh. 040 721 2131