KauppakamariKasvu

Resurssien puute voi olla kasvun este ja luoda turhaa näköalattomuutta. Ulkopuolinen apu auttaa suurten ratkaisujen kanssa ja auttaa tunnistamaan yrityksen kasvua hidastavat pullonkaulat.

Kauppakamari Kasvu on uusi sparrausohjelma, joka tarjoaa tukea liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun. Tarjoamme käytännönläheistä ja konkreettista apua operatiiviseen toimintaan, tilanteessa, jossa omat resurssit eivät riitä viemään yritystä eteenpäin seuraavalle portaalle.

Kauppakamari Kasvu ohjelmaan valitaan jäsenistöstämme 1-2 yritystä. Kehitysteemoina voivat olla muun muassa yrityksen myynti, markkinointi, talouden hallinta, rahoitus, HR, johtaminen, kansainvälistyminen ja ulkomaankauppa, strategia tai hallitustyöskentely.

Tavoitteenamme on luoda paikallinen elinkeinoelämän kehittämiseen pohjautuva toimintamalli. Valmennusohjelman keskipisteessä on yrityksen oman osaamisen kasvattaminen ja yritystoiminnan kehittäminen.

Kesällä 2020 valitsimme haun perusteella kaksi yritystä mukaan Kasvu-ohjelmaan.

Mikäli ohjelma kiinnostaa, lisätietoa antaa Marja Heinimäki 040 547 8563. Seuraavasta hausta ilmoitetaan pian.