HHJ-tutkinnon syksyn 2019 ja kevään 2020 aikataulut

Tampereen kauppakamari ja Hallituspartnerit ry:n järjestävät yhteistyössä HHJ-tutkinnon kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä.

HHJ-tutkinnon hyväksytysti suorittanut on oikeutettu käyttämään HHJ-nimikettä. Tutkinnon suorittaneiden lista julkistetaan kunkin tutkinnon jälkeen. Listalle tulevat vain julkaisuluvan antaneiden nimet. HHJ-tutkinnon suorittaneita voidaan välittää pk-yritysten hallituksiin.

Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ) -tutkintoon voi osallistua HHJ-kurssitodistuksen saanut. HHJ-kurssi pitää olla suoritettu ennen ilmoittautumisajan päättymistä.

Järjestyksessään 25. tutkinto järjestetään syksyllä 2019 seuraavasti:

• ke 6.6.19 Ilmoittautuminen alkaa
  • to 22.8.19 Ilmoittautuminen tutkintoon päättyy, ilmoittautuminen vain HHJ-sivujen kautta. HUOM! ilmoittautumisia ei voida ottaa vastaan enää viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Mikäli ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä oman alueesi kauppakamariin ennen ilmoittautumisen sulkeutumista. Jokainen vastaa omien yhteystietojensa ajantasaistamisesta HHJ-palvelujärjestelmässä, jotta sähköinen tutkintokutsu tulee oikeaan osoitteeseen.
  • ma 26.8.19 Ilmoittautuneet pääsevät valitsemaan kaksi ennakkotehtävää ja lataamaan ne HHJ-palvelujärjestelmästä (Kirjaudu sisään –> Tutkinnon ennakkotehtävät).
  • ma 23.9.19 Ennakkotehtävien vastausten viimeinen palautuspäivä HHJ-palvelujärjestelmään.
  • ti 8.10.19 Osallistujille tulee HHJ-palvelujärjestelmään merkintä ennakkotehtävien hyväksymisestä/hylkäämisestä. Ennakkotehtävät hyväksytysti suorittaneet saavat kutsun tutkintopäivään paikka- ja ohjelmatietoineen sekä pääsyn kaikkiin neljään ennakkotehtävään tutustumista varten (niihin ei enää vastata).
  • ma 4.11.19 Tutkintopäivä Tampereella klo 10.15 – 16.30.
  • ke 20.11.19 Tutkinnon tulokset tulevat osallistujille iltapäivällä näkyviin HHJ-palvelujärjestelmään. Kun ne ovat järjestelmässä, niin siitä ilmoitetaan sähköpostitse.
  • ma 2.12.19 HHJ-diplomien ja -pinssien postitus alkaa

Järjestyksessään 26. tutkinto järjestetään keväällä 2020 seuraavasti:

• ti 3.12.19 Ilmoittautuminen alkaa
  • to 23.1.20 Ilmoittautuminen tutkintoon päättyy, ilmoittautuminen vain HHJ-sivujen kautta. HUOM! ilmoittautumisia ei voida ottaa vastaan enää viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Mikäli ilmoittautumisessa on ongelmia, ota yhteyttä oman alueesi kauppakamariin ennen ilmoittautumisen sulkeutumista. Jokainen vastaa omien yhteystietojensa ajantasaistamisesta HHJ-palvelujärjestelmässä, jotta sähköinen tutkintokutsu tulee oikeaan osoitteeseen.
  • ma 27.1.20 Ilmoittautuneet pääsevät valitsemaan kaksi ennakkotehtävää ja lataamaan ne HHJ-palvelujärjestelmästä (Kirjaudu sisään –> Tutkinnon ennakkotehtävät).
  • ma 2.3.20 Ennakkotehtävien vastausten viimeinen palautuspäivä HHJ-palvelujärjestelmään.
  • ti 24.3.20 Osallistujille tulee HHJ-palvelujärjestelmään merkintä ennakkotehtävien hyväksymisestä/hylkäämisestä. Ennakkotehtävät hyväksytysti suorittaneet saavat kutsun tutkintopäivään paikka- ja ohjelmatietoineen sekä pääsyn kaikkiin neljään ennakkotehtävään tutustumista varten (niihin ei enää vastata).
  • ti 21.4.20 Tutkintopäivä Tampereella klo 10.15 – 16.30.
  • ke 6.5.20 Tutkinnon tulokset tulevat osallistujille iltapäivällä näkyviin HHJ-palvelujärjestelmään. Kun ne ovat järjestelmässä, niin siitä ilmoitetaan sähköpostitse.
  • ma 18.5.20 HHJ-diplomien ja -pinssien postitus alkaa

Lue lisää tutkinnosta tästä.