Moskovan alue – liiketoiminnan kehitysmahdollisuudet suomalaisille yrityksille

Aika: 26.3.2021 klo 12.00-14.00
Paikka: Zoom
Kieli: englanti (ei tulkkausta)

Tervetuloa kuuntelemaan Moskovan alueen ajankohtaisista investoinninhankkeista sekä käytännön esimerkkejä siitä, mitä liiketoiminnan jatkuvuuden turvaamisessa kannattaa ottaa huomioon mm suomalaisten yritysten näkökulmasta. Tilaisuuden tavoitteena on suomalaisten yritysten suorien kauppasuhteiden ja investointien edistäminen Moskovan alueella.

Maksuton online-tapahtuma on avoin Uudenmaan alueen yrityksille, jotka haluavat oppia lisää Moskovan alueen sijoitusmahdollisuuksista.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Uudenmaan Liiton, Helsinki Keskuksen ja Suomalais-Venäläisen kauppakamarin kanssa.

Lisätietoa ja ilmoittautumiset: Annika Peitsara, annika.peitsara@svkk.fi, +358405134969
Linkki Zoom-sessioon lähetetään ilmoittautuneille viimeistään tilaisuutta edeltävänä päivänä.

Lue lisää ja ilmoittaudu