Tule mukaan HRA-pilottikoulutukseen!

HRA-pilotti toteutetaan verkkokoulutuksena 10.5. - 11.6.2021.

Voiko kuka tahansa tehdä rekrytointia?

Kyllä vain, mutta koulutuksen avulla onnistumisvaste nousee.

Ammattilaisen tekemä tai oman toimen ohella tehty rekrytointi linkitetään tekijöihin, jotka tukevat nykyistä ja tulevaisuuden strategiaa. Pitkäjänteisesti suunniteltu ja erottuva työnantajamielikuva houkuttelee yritykselle merkittäviä osaajia ja ammattilaisia. Yrityksenne työnantajabrändi todennäköisesti tunnistetaan jo ennen rekrytoinnin alkua. Mielikuva on syntynyt julkisesta keskustelusta somessa ja ihmisten välisissä kontakteissa.

Rekrytointi on projekti ja eteneminen prosessinomaisesti edistää rekrytoinnin nopeutta ja tehokkuutta. Rekrytointi on hakijalle merkittävä henkilökohtainen kokemus ja prosessinomaisuudella vahvistetaan hakijakokemusta. Huomioi, että huippuammattilaisten perässä ovat kaikki, joskus nopeuden avulla saavutetaan paras tulos.​

HRA-Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija koulutus sopii sekä rekrytointia jo tekeville että sitä oman toimen ohella tekeville.

HRA-koulutuksen avulla:
- voitte luoda yrityksellenne suunnitelmallisen ja kustannustehokkaan prosessin
- rekrytoinnin onnistumisen vaste nousee ja pystytte minimoimaan riskejä
- resurssointi ja aikatauluttaminen estää kiireen syntyä
- strategiaan liitetyn rekrytoinnin kautta henkilöstön määrän ennakointi ja mitoittaminen helpottuu
- vahva prosessi nopeuttaa rekrytointityötä, parantaa työnhakijakokemusta ja yrityksen brändimielikuvaa. ​

Pilottikoulutus käynnistyy 10.5.2021 ja mukaan otetaan vain rajoitettu 15 henkilön ryhmä. Kenet voimme ilmoittaa teidän yrityksestänne mukaan?

HRA-pilotin hinta on 725€+alv24% kaikilta osallistujilta. (HRA-koulutuksen hinta on 1750€+alv24%, kauppakamarin jäsenetuhinta 1450€+alv 24%.) Pilotti-koulutukseen osallistuvan odotetaan antavan HRA-organisaatiolle palautetta jokaisen moduulin osalta. Syksyn tutkintopäivä veloitetaan erillisesti.

Lisätiedot: koulutuspäällikkö Lilla Jokinen, lilla.jokinen@rihykauppakamari.fi tai +358 40 1979 823