HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija -koulutuksia järjestävät kauppakamarit. Tällä sivulla pääset tutustumaan koulutusten asiantuntijoihin.

Martti Kangas

Senior Consultant, Partner, HR Legal Services Oy

​​​​​​​Martti on toiminut henkilöstöalalla konsulttina ja johtotehtävissä vuodesta 1998. Hänellä on pitkä kokemus useista vaativista rekrytointi- ja suorahakutoimeksiannoista suomalaisissa ja kansainvälisissä yrityksissä. Martti on johdon luottokumppani, pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat usein muodostuneet myös liiketoimintaa, organisaatiota ja johtamista sparraaviksi.

Tatu Malmström

Senior Consultant, HR Legal Services Oy

Tatu on kohderyhmien ymmärryksen ja tietoperusteisen kehittämisen erityisosaaja. Henkilöarvioiden ja muun datan yhdistäminen pääätöksenteon tueksi on Tatun vahvuuksia. Koska valintamme niin ihmisinä kuin työntekijöinä kertovat meistä yhä enemmän, työn ja arvojen yhteen sovittaminen käy yhä tärkeämmäksi organisaatioille. Jotta liiketoiminnalliset
tavoitteet kohtaavat työn tekevien ihmisten todellisuuden, tarvitaan henkilöstödatan aitoa ymmärtämistä ja kykyä linkittää se liiketoimintaan. ​

Tarja Forsblom-Korsi

Senior Consultant, HR Legal Services Oy

Tarja on henkilöstöalan ammattilainen, jolla on laaja kokemus organisaatioiden rakentamisesta ja henkilöstösuunnittelusta. Tarja on myös toiminut rekrytoijana sekä henklöstöalan ammattilaisena, tuoden aina liketoiminnan kannalta lisäarvoa henkilöstövalintoihin ja kaikkeen, mitä tehdään.

Tiina Häyhä

Senior Consultant, HR Legal Services Oy

Tiina on pitkän linjan HR:n moniottelija, joka on toiminut sekä konsulttina, HR-johtajana että työsuhdejuristina. Tiinalla on monipuolinen kokemus lisäksi yksityiseltä että julkiselta puolelta. Toiminnassaaan Tiina pyrkii varmistamaan kokonaisuuden kannalta järkevät valinnat.

Maria Setälä

Senior Consultant, Partner, HR Legal Services Oy

Marialla on pitkä kokemus sekä työsuhdejuridisista asiantuntijatehtävistä että henkilöstöjohtamisen tehtävistä yrityksissä. Hän kohtaa valmennettavansa luontevasti, käytännönläheisesti ja osallistaen. Eevasta organisaation menestyksen kannalta huipputärkeää on rekrytoinneissa onnistuminen.

JOnna Halmesmäki

Senior HR Consultant, HR Legal Services Oy

JOnnalla on laaja kokemus HR- ja koulutustehtävistä erilaisissa organisaatioissa. Hän on ollut mukana kehittämässä eri kokoisten yritysten HR toimintoja sekä toiminut esimiehenä HR tiimeille. Rekrytointi on ollut osana hänen työtään kaiken aikaa, aina opiskelijoiden koulutusohjelmiin valinnoista yrityksen oman trainee-ohjelman kehittämiseen. Rekrytointi on Jonnan lempiprosesseja ja hän pitää koulutuksissa tärkeänä lähestyä asioita käytännön esimerkkien avulla.

Minna Kajanne

Senior HR Consultant & Trainer, Team leader, HR Legal Services Oy

Minnalla on erinomaiset neuvottelu – ja vuorovaikutustaidot. Hänen ratkaisukeskeinen ja positiivinen asenne coachingissa ja valmennuksissa on saanut paljon kiitettävää palautetta asiakkailta. Vahvalla ammattitaidolla pystyy purkamaan kriisiytyneitä työyhteisötilanteita ja hänellä on kyky rakentaa luottamuksellinen ilmapiiri, jossa nostetaan kissapöydälle
Saanut paljon palautetta innostavasta otteesta valmentajana.

Juho Toivola

Rekrytointikouluttaja

Juho on koulutukseltaan psykologian maisteri sekä työ- ja organisaatiopsykologian erikoispsykologi. Juhon ammatillinen intohimo on kehittää rekrytointia työkseen tekevien ihmisten ammatillista osaamista, ja sitä kautta koko suomalaisen työelämän laatua.

Juho on pitänyt viime vuosina yli 100 rekrytointiin liittyvää koulutusta, joihin on osallistunut yhteensä tuhansia ihmisiä. Hänen koulutuksiaan pidetään yleisesti paitsi hyödyllisinä, myös hauskoina. Juholla on paljon käytännön esimerkkejä, joita hän on kerännyt työuransa varrella. Näiden kautta vaikeammatkin aiheet muuttuvat helpommin lähestyttäviksi ja ymmärrettäviksi.

#rekrytointi #sertifiointi #arviointi #koulutus #valmennus #henkilöstö #kauppakamari #HRA