Onnistunut rekrytointi tukee yrityksen liikevaihdon kasvua.
​​​
​​​​​​​​​​​​​​HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija -koulutus auttaa saavuttamaan rekrytoinnin tavoitteet, varmistamaan rekrytoivan henkilön ammatillisen osaamisen ja parantamaan hakijoiden tasa-arvoista kohtelua sekä kunnioittamista. Se tukee ja auttaa yrityksiä tarjoamalla ohjeita tehokkaisiin rekrytoinnin prosesseihin ja menettelyihin.

​​​​​​​Kauppakamarin rekrytointikoulutus on luotu edistämään kaikkien rekrytointi- ja henkilöstöhallinnon tehtävissä työskentelevien henkilöiden ammattitaitoa ja suorituskykyä. Kokonaisuus perustuu SFS:n 30405 standardiin.

Se tarjoaa rekrytoijille, rekrytointipäälliköille, henkilöstöhallinnon työntekijöille, HR-johtajille ja koko organisaatioille mahdollisuuden kehittää yrityksen rekrytontiprosessia ja rekrytoijan osaamista. ​​​​​​​

Koulutuksia järjestetään läsnä-, hybridi- että verkkopohjaisina koulutuksina.​​​​​​​

Osallistujapalautteita:

” Kattava kokonaisuus, paljon mietittävää, tietoa suoraan käytäntöön.”

”Todella hyvä ja kattava materiaali, äärimmäisen tyytyväinen!”

”Heräsi ajatus, että rekryihin pitäisi käyttää enemmän aikaa ja vaivaa. Nyt tunnistaa rekryn tärkeyden ja strategisen roolin.”

Sertifioinnilla on merkitystä

Todennettavuudella on merkitystä osaamisen arvioinnissa. HRA -rekrytointikoulutus ja läpäisty tutkinto osoittavat, että olet aidosti sisäistänyt ja ymmärtänyt mitä rekrytointi kokonaisuus on sekä lupautunut noudattamaan rekrytoinnin eettisiä ohjeita ja periaatteita.

HRA-koulutus on vakioidun osaamisen tunniste. Sertifikaatti todistaa osaamisen ja taidot rekrytointialalla. ​​​​​​​

Kauppakamarit ylläpitävät ja edistävät ammattimaisen koulutuksen laatua sekä osaamisen kehittämistä.​​​​​​​ Kauppakamariverkosto järjestää vuosittain useita satoja koulutustilaisuutta. Tutkintopohjaisia koulutuksia ovat HHJ, LKV-kiinteistövälittäjä ja LVV-vuokrahuoneistonvälittäjäkoe, Kiinteistöarvioija ja Tavarantarkastaja.
HRA, Hyväksytty rekrytoinnin asiantuntija on uusi hyväksytty-tuoteperheen jäsen.

#rekrytointi #sertifiointi #arviointi #koulutus #valmennus #henkilöstö #kauppakamari #HRA